Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: Classmate !

Classmate !


hye semua . dear readers , rindu sangat-2 nak bercerita dan berkongsi masalah bersama kan ? huhu . Hari ahad yang membosankan . termenung di tepi tingkap melihat kenderaan lalu lalang di jalan raya . Kolej saya betul2 berhadapan dengan jalan raya . agak bising dan terganggu juga kadang-2 . Pejam celik saya dah berada di semester 3 . wahh cepat je masa berlalu dah 2 minggu saya berkampung di bumi shah alam ni .  semester ni saya terasa jugak sunyinya . kawan-2 terbaik saya tak dapat duk kolej . beberapa orang je yang dapat , rindu sangat-2 nak bergelak ketawa dengan mereka . jumpa masa dalam class jelah . itu pun sekejap jee . susah dah nak lepak sama-2 lepas ni . Nak share gambar-2 classmate saya daripada semester 1-3 . Love u all babe ! mmmuahhh ." AD120-A "

 AMIRUL 19-SELANGOR

FIIDA 20-SELANGOR

EIDA-19-PAHANG


TENGKU AFYK-19-PAHANG


HYQAL-22-SELANGOR


FATIN-19-KELANTAN


THAH-19-PAHANG


HARRIS-19-SELANGOR


IKA-20-SABAH


AMEE-20-PERAK


MAN-19-PAHANG


DUSSUKI -21-KELANTAN


NIK NOR DINEE-19-KELANTAN


CANDAT-19-PAHANG


DINEE -19-PERAK


MIRA-19-KEDAH


AYUMI-19-PAHANG


AS-20-JOHOR


YASMIN-19-PENANG


EMA-19-PAHANG


HAFIZBOO-19-KEDAH


AFIQ DANIEL-19-KELANTAN


HAFIZ-19-JOHOR


THIS IS ME HEDAYAT-19-JOHOR ^^


Kami berbangga di bawah jabatan teknologi percetakan . Always di hati fakulti Art And Design !
"We are a class of our own"


Mereka yang terbaik . mungkin ade 1 pic takde . rabiatul adawiah . deactived fb dia rasanya . terima kasih jugak kaan-2 bagi saya curik pic korang . hee . penat jugak nak kumpul pic mereka . semoga semester ini lebih baik dari semester-2 yang lepas . Aminnn . 


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

3 kritikan panas:

syafeika edora said...

perghhh mendayu dayu aku baca blog kau ni sambil dengar lagu camni.. kena bebenar. HAHA.. btw trimass classmate :)

hedayat93 said...

hahaha kannn . syg korang semua mmuahhhhhh3 hee

Aliff Haikal said...

amboiii hot habis semua classmate dia hahhaa

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen