Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: video terbaik from 3VOD

video terbaik from 3VOD


hye salam 1 APRIL ye semua . hehe . erm sekejap je masa berlalu . dah saya tak mahu buat entry panjang cuma  ingin kongsikan cerita . hehe . malam semalam . kawan saya inbox FB dia bagi saya link cover . perghh memang terbaik saya dengar suara deorang sangat-2 meremang bulu tengkuk ni . hehe . okey saya janji akan share kat kamu ye . jap saya cari video tue . banyak tau . dengar lah satu persatu ya , jangan gelojoh . huhu



hah , ni lagu cover dari kaq Alyah kita . *kisah hati*
hehe , best tak ? best kan ? ni banyak lagi saya bagi . huhu



 
 

hah , bagi saya ni adalah video yang paling saya suka dengar , yelah lagu sedetik lebih . hehe this my fav song . hehe . okey dengar tau . subhanallah . sedap , lunak suara mereka ni . teruja sangat .





hehe , lagu ni pon diantara kegemaran saya kalau karaoke . huhu , 
*bila rasaku ini rasamu*




wahhh wajib lihat dan dengar . meremang tak dengar suara mereka ? huhu . ni lah first video mereka yang saya lihat dan dengar . seram sangat dengar sura mereka . huhu *beribu sesalan*




hah . nah ni video terakhir yang saya dengarkan semalam . bnyak lagi sebenarnya . tapi ni je yang termampu nak share huhu . kalau rajin buka youtube dan cari lah . hehe . best sangat-2 tau . wow . teringin sangat nak jumpa dan menyanyi same-2 . hehe . 


Ni adalah video cover mereka iaitu 3VOD , mereka terdiri dari fairuz , azim , dan jimmy . azim dan fairuz dah banyak buat cover singgle . boleh cari di youtube . suara mereka bukan calang-2 suara tau . ni lah kurniaan Allah . setiap manusia diberikan kelebihan tersendiri . 





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

5 kritikan panas:

fArAh kUchEnGg said...

salam 1 april.. wahh, blog da brubah laa.. hehe.. sdp je mate memandang tngk blog nie.. n best ler lagu2 nie dayat.. ^_ ^

Ana Farhana said...

best2

hedayat93 said...

farah . yup blog berwajah baru sket huhu . erm ana . best kan sore deorang . :) suka sgt2

Mr.PinGu said...

mereka mmg hebat2 belaka.. sy kenal mereka =)

hedayat93 said...

woww . untunglah . huhu best sgt !

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen