Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: Result exam dah keluar ?!Alhamdulillah

Result exam dah keluar ?!Alhamdulillah

hye peeps . huhu . alah rase bersawang sangat-sangat saya nye blog nieyh . huhu
maaflah busy lah nak wat entry . okeyy . semalam hari yang mngejutkan bagi dak-2 UITM huhu .
tahu tak kenape ? hari ni result keluar . hee~ macam biase lah bila result keluar , ade yang sedih ,
ade yang bergembira kan ? huhu . camne ngan saya eak ? cuba teka ? huhu
okey saya cerita dari awak okey . thankz setia membace taw . 

9.00 pagi:- bangun tidow secepat mungkin pegi cek email . (tak mandi lagi rambut kusut masai lagi)
hehehe . semagat gila nak cek result . kui -3
masa klik email yahoo tu mmg sangat-2 berdebar-debar . tapi yakin je lah kita dah usaha kan ?
huhu last-2 nampak result tu . wahh terus menjerit sekuat hati ! MAKKKKKKK!
huhu . Alhamdulillah saya dapat 5A1B2C huhu . even tak capai target still bersyukur tak terhingga . :)
sebenarnya tuk sem ni saya harap sangat dapat dekan (!) huhu tade rezeki lah awakk , so bersyukur je k ape yang dapat . saya punyer pointer tak lah tinggi sangat tapi lepas lah hajat ats 3.0 tu ,
huhu . saya dapat 3.30 . Alhamdulillah . berkat usaha saya kan . :)
TEXT  kawan saya . "fareez kow bukak lah email cek dapat bape ?" (saya cakap)
dea tak jawab pon . ehhem . baru teringat saya tahu email n password dea . so , saya bukak lah!
hehehe sorry taw . wahh rupenya dea dah bukak . tahniah jugak dea dapat 3.26 huhu
so petang tu dea datang rumah pastu tepon si faiq , ajak raikan bersame . even kecewa tak dapat dekan ,
tapi kami sangat-2 gembira ngan pencapaian kami . faiq tahniah jugak . 3.05 . :) 
huhu . petang-2 kuar melaram cari arang pastu pegi lahab sate weyh ! huhu syokk nyer !
huhu . k lah ni je cerita result saye semalam . ape ? tak percaya saya punya result ? kejap-2
saya buktikan dekat bawah nieyh huhu . 



DOAKAN SAHABATMU INI BERJAYA DUNIA DAN DI AKHIRAT . DALAM PERJUANAGAN SEORANG INSAN YANG BERNAMA PELAJAR:-JANGAN SESEKALI BERPUTUS ASA . JAGAN SIA-2 KAN PELUANG YANG KITA ADE KAWAN-2 . AMIN . SEMOGA ALLAH MEMBERIKAN YANG TERBAIK BUAT DIRI KITA INI , AMIN YA RABBAL ALAMIN 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

4 kritikan panas:

✿Gucciey Lavender✿ said...

wahhh . alhamdulillah . tahniah ..

fArAh kUchEnGg said...

haii3.. tahniah yea :) semoge tros bjaye. doakn sy jugak.. ehehee..

❤farahin izzati❤ said...

tahniah sbb pas hehehe :p

hedayat93 said...

hehe terima kasih ye semua . Alhamdulillah . insyaAllah kita same-2 berjaya :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen