Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: lulus ujian memandu ?

lulus ujian memandu ?

hye semu . selamat pagi . huhu pagi lah sangat kan . erm entry bahagia yang nak saya kongsikan huhu
nak tahu entry tentang ape ? hehe . ok saya cerita ok . semalam , . .
saya dah lulus ujian memandu lahh !! #excited

7.30 pagi :- saya gerak pergi rumah cikgu memandu saya . 
8.30:-sampai ke tempat memandu . tahu tak saya sangat berdebar-debar mase tu 
9.30:-start ujian bukit dan parking . wahh takut lahh
10.00:-giliran saya tiba , saya calon nombor 6 .

dengan lafaz Bismillah saya berani kan diri tu nek bukit dan wat terbaik masa parking tu
huhu . Alhamdulillah . tak ade masalah . JPJ perempuan ? huh cerewet sangat2
ade beberape orang tu , dia tak wat salah pon , tapi JPJ tu cakap dia salah , last2 orang tu gagal . 
dan ape lagi . deorang bergaduh sakan ngn JPJ tu . huhu . 
masa ujian jalan raya pon saya lulus . abang JPJ tu banyak tolong .
saya dapat 18/20 . haha 2 markah hilang ,
kesalahan pertama . tak bagi signal tuk belok ke kiri .
yang kedua . tak bagi signal nak potong kenderaan depan . haha

11.30:-suka ria ! makan nasi lemak ayam dan air teh ais kat kantin ue . huhu
hati sape seyh tak lege bila lulus kann ? wahh dah ade lesen . lepas ni nak bawak kereta
ke Shah Alam lah . haha . berangan . 
12.30:-solat jumaat kat masjid depan kelas memandu saya ni . 
pastu balik rumah peluk my mom dan terharu bila dah lulus huhu
Akhirnya abes jugak kelas memandu saya tu kan ? dari tahun lepas tak abes-2 . huhu


hahaha . time ni 5 minit selepas pendaftaran , 
sakit perut lahh . tahu tak kat mana ni ? #tandas . hoho



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

6 kritikan panas:

my eyes for shine said...

wah! tahniah la eayh . ingtkan da lme dpt lesen . hehe

hedayat93 said...

hehe . yup tq . baru je dapat6 . thun lepas busy x sempat nak abeskan . huhu

Puteri Diyana said...

hee..
congrate dude!
teringat pulak time amk lesen ari 2..hoho.pu3 pun baru je lls..bln 3 ari 2 :D hee

btw..kita samalahh dpt 18/20 hoho

congrate again!

n nice entry..best bce entry nie

Kuchiki EnnaMoon said...

haha, tahniah! memang best sangat kan? saya mula2 memang takut ar, lepas lulus memang happy sangat sebab berbaloi usaha. hahahaha

fArAh kUchEnGg said...

congrate yea dayat ! ^^ boleh bwk kete mrayap sane sini pas ni ea.. hehe..

hedayat93 said...

huhu . thankz ye semua sudi lawat dan kumen dayat . huhu . :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen