Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: kelas memandu- isnin 2 APRIL

kelas memandu- isnin 2 APRIL


hai . salam 2 APRIL . haha . ade tak ? eh ta boleyh ea ? hehe erm hari just nak wat satu entry ringkas berkaitan hari ni . okey baca sampai puas tau . huhu

6.00 pagi:- saya celik mata , tersa sejuk segala . aduhh kenapa ni *dalam hati . apa bising-2 dekat luar tu ye ? 
huhu tak sedar rupanya tengah hujan lebat dekat luar sane . erm rasa suka sangat . tahu kenapa ? dalam hati cakap . yess ! harini tak payah susah-2 bangun pagi kelas memndu . hehe . erm bangun solat subuh . lepas tu BOMMM ! sambung melengkor kat ats katil . keh3 . 

7.00 pagi:-adikkkk ! bangun . dah solat subuh ke belum ? erm tahu tak suara sape ? huhu my mom lah sape lagi ? erm saya jawab . dah . kenapa . dia cakap , lekaslah pergi mandi , siap-2 pergi kelas memandu . huh ? dalam hati saya *hujan-2 ni pon kene pergi ? dah lah jauh ? --'  mak saya cakap:-erm . apa guna dah pandai memandu kereta . pandu lah sendiri tapi hati-2 . wahhh dalam hati . *kenapalah mak aq terpikir pulak suruh drive sendiri (malas nak pergi sebenarnya) hurmm , btw korang . saya drive pergi rumah cikgu memandu saya , saya pergi kelas dengan dia . mak tak bagi drive sendiri . sebab jauh . huhu

8.00 pagi:-sampai ke destinasi yang tidak ikhlas di tuju . kah3 . erm sampai sana . perut memulas . krukkk . adoii napa ngan perut ni . erm last-2 . makcik kantin suruh baham dia punyer nasi lemak . haha . ciss promosi lak macik ni . yelahh2 , saya makan . erm NASI LEMAK AYAM+TEH AIS . macik cakap , eh ? kan tengah hujan , napa minum sejuk . *dalam hati - sukahati lahhhhh ! haha

9.00 pagi:- start kelas memandu yang membosankan . saya malas nak belajar dulu , so duduk minum-2 air sambil mendengarkan gossip-2 terhangan macik-2 kat sana . opps~ bukan macik je pacik pon hadeee~ hehe . wahh saya pantang betul ada orang bergossip . ape lagi ?joinlah . kah3 .

11.00 pagi:-yeahhh 1 sampai jugak turn saya kann ? hehe . erm dalam hati okey lah macik/pacik saya berhenti bergossip dulu ye ! haha . erm hari ni saya belajar tuk jalan raya , sebab cikgu cakap . kow bukit dengan parking dah oker . dah power dah . jalan raya pulak ea ? dalam hati * alah jalan raya dah selalu aq buat lahh ! haha . erm whtever . ikut ajelah . haha . 2 , 3 minit tenguk sebelah . huh ! cikgu saya telah selamat di buai mimpi dan sempat  mengeluarkan buih-2 cinta dari bibirnya . hahahaha . rasa nak gelak sakan time tu . ishhh dalam hati *tak baik2 . tak berkat ilmu aq . haha . *gelak dalam hati je .

12.00 tghari:- okey siap ! yeahhh 1 akhirnya lafaz manis keluar dari mulut cikgu saya . DAYAT kow ajarkan macik ni ea , dia dah boleh drive dah . kow cuma jagakan break je time dekat bukit tu , hah ! lepas tu ajarkan akaq ni sekaili . kaq bai mengantuk lah . *kaq bai <----(NAME CIKGU) cehhh saje je kann , tape lah tolong dia , dia pon tak sihat . erm lagi pun saya kan dah nak test JPJ kan jumaat ni . hehe . ok jelah .

okeyy now stop cerita pasal masa . sekarang nak cerita . gelagat macik dan gelagat akaq yang saya ajarkan tu . hehehehe . seribu satu gelagat ade taw ! tahan gelak je , rasa nak guling-2 dalam kereta . haha

>>GELAGAT SI MACIK<<
mula-2 , dia ok je drive . lepas tu . perghh tak tahu lah pulak yang macik tu mulut kepoh . hahaha . erm kepoh dah betul , kepoh boleh terima , tapi kenapa dsaya di hujani air-2 suci dari dalam mulut tu macik ? cover sikit tak boleh agaknya kann ? hehe . opps , sori . bukan ape . dia tanya saya soalan , tapi belum sempat nak jawab , dia dah tanya soalan lain . nak jawab lagi . dia sambung cerita dia masa muda-2 pulak . huh ? motif gitu kan ?? --' . erm okey tak dapat nak gelak bila time dekat parking , erm abes , semua tiang-2 tu dia langgar! tak ade yang tertinggal ! STRIKE !!! haha
lepas tu menggelupoh , adoi . saya pon dah panic , sabar macik , tak kesah nanti saya betul kan . dia mula tenang bila saya bukak radio  * KLASIK NASIONAL * hahahahahahahahaha . dia terus tak panic , tup2 . terus ikut menyanyi dekat radio tu . menyanyi ? bukan perlahan . boleh dengar semua orang dalam tu . haihhh . saya malu . kah3 . erm dah lah mals nak cerita banyak-2 . saya tak boleh tahan gelak nanti . btw~ macik ni memang terbaikk~~ hahaha 

>>GEKAGAT SI KAKAQ<<
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - -
(kakaq tu 2 kali teruk dari macik tu)

HAHAHA . BUKAN NAK BUKAK AIB ORANG JUST KITA BERKONGSI CERITA JE KANN ? SALAH KE ? BUKAN KORANG KENAL SIAPA ORANG TU ? TAK GITU ?
HUHU . OKEYY LAH . SAYA , MENYEDIAKAN GAMBAR SAYA 
YANG PUCAT LESU TADI . - - '


yeahhh , snap2 , after breakfast (nasi lemak+teh ais)


haha , jangan gelak pic AKU ! haha . tade lah ni time sakit perut tadi kah3




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 kritikan panas:

fArAh kUchEnGg said...

hahahaaa.. fara kena pngil "gile" dgn adek sbb ngadap lappy smbel ktawe sorang2.. haha.. klaka la cite dayat nihh.. kalau dayat cite pasal akk dia, mmg tros "saket mental" agknye adek fara ckp.. hehe.. ^_ ^

Nur Kiasatina ^_^ said...

Hi . Awesome blog ! Done follow u . I will always support ur blog . Nice entry . U know ? Chillss :*

http://secret-domokun.blogspot.com/

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen