Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: bersantai with kawan-2

bersantai with kawan-2

hai reader's . erm lama kan saya tak buat entry ? huhu . biasalah busy . 
erm entry pendek yang saya nak kongsikan . semalam puas berjalan dengan kawan-2
kami melepak kat mall , cari barang , karaoke , bowling (wayang) --> tak kesampaian . huhu
saya keluar dengan fareez , faiq , hana

agenda utama 
9-00:- keluar rumah amek kawan-2 
9-30:-sarapan di McD . uhhu . 
10-00:-masuk mall pusing-2 cari barang
10-30:-kitorang tak jadi tempah tiket wayang ! haha
11-00:-masuk karaoke (2 JAM) macam-2 pilihan lagu huhu
1-00:-makan tengahhari di food court .
2-00:-start main bowling 2 SET . ahakk saya nombor 2 
3-30:-jalan-2  betulkan handphone fareez dan berjalan bersama cool blog huhu
4-00:- kitorang balik . uhhu . faiq drive kete best ! ahakk laju weyh .






ohho pencarian DUTA tandas . ahakk . :D


hah , lau yang ni DUTA karaoke boleh ? huhu *perasan* 


yang ni pulak ? model tuk lariskan tempat ni . ohhooo perasan giler saya ? hee


wahh suara hana sangat best ! just ade part-2 yang suara nya agak ke laut huhu


heyy si faiq ni ? cover-2 lah ! haha , x abes setting seluar ye bang ? ohho


fareez with faiq . huhu . thankz yup . enjoy sangat-2 . :)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 kritikan panas:

fArAh kUchEnGg said...

ehehee. best nye jln2.. wahh, teror dayat maen bowling.. hehe..

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen