Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: study week holiday !

study week holiday !

hye3 hehe . korang sebelum solat jumaat ni saya ada 1 perkara yang hendak di kongsikan ! SILA AMBIL PERHATIAN SEMUA !!! tahu tak ada 1 berita tergempar . saya dapat tahu besuk saya balik johor ! haha . jyeahhhh ! suka nya hati . tahu tak dah sebulan tak balik kot , ceh macam kat hostel dulu selalu balik je . huhu . tapi dah masuk alam U rasa macam lama je masa kita kat kolej kannn . hehe . okey hari ni final class tuk sem ni . wahh semangat sangat pegi kelas CTU *foundamentals of islam* tahu tak hari ni just 9 orang je datang ! semua siswa ! mana siswi ? adoiii pandai dah ea ponteng kelas . ish3 . 13 orang tak nampak batang hidung pon . mesti sedap berdengkur dan berrselubung atas katil kannnn~ hahaha . kesian jugak dekat ustazah tu , dah lah kitorang yang datang tu pon tidur kat kelas ! #saya sebuk bertweet je . hahax . tapi dengar lah jugak apa yang dia cakap . ish kesian lah kat ustazah tu sebenarnya kannn~ erm sebelum habis kelas , ustzah bagi carry mark tuk paper ni . carry mark 50 markah . tahu tak saya dapat bape ? alahh sikit je tak banyak . 40/50 erm sebenarnya saya target lebih dari ni . tapi bersyukur ngan apa yang dapat *tulah time test tak bace buku* humm papepon saya akan buat yang terbaik time final exam . saya target 45 markah dalam tangan ! insyaAllah amin . doakan saya tau ! besuk dah start study week ! yeahh balik . tapi saya tak boleh leka , kene gunakan masa tu dengan sebaiknya . tadi masa habis kelas mintak tolong kawan belikan tiket bas ! yeahhhhhh . akhirnya tiket bas di tangan saya ! ! 



maaf sengaja tak nak rotate ! huhu . janga marah ye . besok tolong saya bangun pagi okhuhu so , malam ni pack barang ! yeahhh seminggu dekat rumah . bestnye . huhu . okey saya nak gerak ke masjid tuk solat jumaat dulu wassalm . 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 kritikan panas:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen