Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: merdeka ! last paper final exam ?

merdeka ! last paper final exam ?


selamat petang semua , dah solat maghrib ke belum ? huhu . baiklah hari ni saya nak cerita sikit tentang last exam paper tadi . hum sungguh dukacita sekali dimaklumkan yang saya sangat tak confident dengan segala jawapan-2 saya tu . tahu tak saya semalaman study dan tak tidur . tapi , saya tak sempat bace 2 chapter . last2 , chapter yang saya tak bace langsung tu yang keluar exam . ? hah ? bengang tak korang ? rasa macam nak menangis bila mula-2 bukak kertas soalan tu , apa boleh buat , jawap mana yang boleh jawap dan duduk termenung , dah lah dewan tu sejuk yang amat , alahaii , sedih taw , pastu apa yang tertangkap kat fikiran , hah mula menjawap soalan dengan mengemukakan fakta saya sendiri haha , hentam saja lah , rasa nak jawab bahasa melayu pon ada tadi aduhaii , takpe lah saya tawakal je . usaha dah ada kan , hanya perlu tawakal dan berdoa , #usaha + tawakal +doa = berjaya* aminn . doakan saya ok . 


tengok ni , ni pukul 4 setengah pagi tau , huuu tak tidur study punye pasal . last-2 ? semua tak masuk , #sentap dalam-2 :'(


hah ! nampak tak ? menconteng kertas soalan je lah jawabnya , haha dah lah mengatuk . heh~ tuhan je yang tahu perasaan berdebar-debar masa jawab exam tadi . 


tak boleh nak hepi sangat sebab last exam di penuhi kesedihan kerana tidak dapat menjawab exam dengan semngat dan yakin . huuu . tapi rasa lege dan selesa , bebanan dah tiada . huhu now cuti sem sudah tiba kawan ! huhu , esok pagi pulang ke rumah . JOHOR tunggu situ diam2 . saya datang huhu . 



apa-2 jua ujian Allah , payah mana ujian itu , hadapi dengan tenang dan yakin bahawa  A llah akan menyediakan yang lebih baik untuk diri kita . setiap sesuatu yang di uji ada hikmahnya , percayalah . (^^)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 kritikan panas:

kAki NgAyAt94 said...

good luck okeyy.. kan dah usaha.. hehe. tawakal jep.. apa2 result yg dapat nnty redha jelahh.. yg fara ni spm x tau apa dpt. rasa nak sorok bawah katil je. ^_^

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen