Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: lagu - Tuhan jagakan dia

lagu - Tuhan jagakan dia


hye . hari ni saya tak ada driving class . cuti . huhu . pagi tadi keluar poskan barang abang ipar . lepas tu on9 saje . huhu . nak cerita ni . bukak FB , lepastu saya nampak ade sorang ni share 1 lagu . saya suka tajuk lagu tu , lepas tu cuba dengar dekat youtube . huhu . ternyata memang best lah lagu tu . tertitis juga air mata ni mendengar . huhu okey jom dngar lagu ni sama-2 

Tuhan Jagakan Dia 







alah cari yang penuh lirik yang best2 pon tade . ni je ea . korang dengarlah . serius bet . huhu
nah saya bagi lirik sekali ea . 







 

Hanya dirimu yang kucinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku


Walau kutahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apaadanya ku kan tetap setia kepadamu
          

Tuhan jagakan dia,
dia kekasihku kan tetap milikku 
Aku Sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku

Berikan ku peluang terakhir sekali lagi , untuk membuktikan kasih yang sejujurnya dari hati , maafkan seandainya cinta tidak sempurna . halalkan aku tuk simpan kengan-2 manis bersamamu dulu

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 kritikan panas:

Ini Kisah Tia said...

macam lagu "doaku untukmu sayang - wali band"

hedayat93 said...

yeke ? saya penah dengar tajuk lagu tu . tapi tak penah dengar lagi . nanti nak cuba dengar juga . huhu

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen