Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: kenduri kawen vs nasi minyak

kenduri kawen vs nasi minyak

selamat petang ye semua . tuk pembaca setia blog saya , hari ni saya nak cerita about kenduri kawen sedara semalam . huhu , sebelum balik shah alam sempat lak baham nasi minyak 2 pinggan ni oiii huhu


hah ! ni my beloved nephew . nama dia muhammad hafiy haziq . seronok dia makan . huhu


hehehe opps ~ sedap nye pasal , amekkaw makan bersepah-sepah . hee malu#


hah / macam kat bazar ramadhan kann ? hehe sedap sangat air dia


ni tempat makanan tu , macam2 saya makan hehe siap tambah taw . sedap#


okeyyy jom pilih2 air pe yang sedap ! hehe


nampak x ? ni anak buah saya yg ke-3 muhammad hariz seronok dia makan taw .


ni pulak anak buah saya yang ke-2 dia makan ape tu ? lupe dahh . hehe


this my family , semua ternyata anggun bersama tudung fareeda nye . huhu


lastly , sebelum kami balik ke KL , kami bergambar dengan pengantin . hehehe . cantikkan ?
huhu okeyy lah ni je yang mampu saya cerita kan , saya tak banyak masa nak pilih gambar sampaikan gambar saya pon tade kan ? hehe . jap lagi saya nak sambung study lah kawan . huhu k lah wassalm . terima kasih sudi singgah ye .


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 kritikan panas:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen