Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: kembali ke #drivingclass

kembali ke #drivingclass

hye semua . huhu . rasa lame pulak tak wat entry hehe . erm hari ni penat sangat tau . tahu tak ? hari ni saya kembali ke kelas memandulah . hehe lesen baru je renew . dah lame kan ? asyek tertunda je . insyaAllah next week saya test kereta , motor ? tak tahu nak test hehe . erm sangat bosan tahu tak ? cikgu saya tak sihat . kesian pulak kat dia . tahu tak saya drive sorang je tadi . best lah memang . yang peliknya , bila saya drive sendiri kat rumah dan pegi jalan sendiri , tak rasa nak takut , bila dah sampai ke kelas memandu ? perhh1 gelabah , seram , takut , segala perasaan  mengade-ngade semua keluar tau . huhu . mulanya buat parking , hehe dah lupa step sudah . ye lah biasa drive lau nak parking bukan ade step , bila sampai situ ade step pulak , tengok tiang kelapan lah apelah . haha . oleh kerana degil tidak menurut step akhirnya saya berjaya menjatuhkan 2 tiang tahu ? hahaha . sangat kelakar . ade sorang makcik tu gelak besar tengok saya . last-2 dia pon samae . HAHAHAHA . rase nak gelak depan-2 muka dia je taw ! haha . nasib baik saya tak jahat tau . last-2 dia segan . hehe. okey lepas tu saya pergi buat bukit . alahaii bukit ? kacang lah . cewahh . huhu . Alhamdulilah naik 4 kali semunya okeyy . hehe . saya giliran ke-2 . so kene tunggu 4 orang lagi . em alamatnya bosan lah kan ? memang bosan pon duduk kantin , makan-2 , minum-2 lentuk-2 kepala kat atas meja . haha tu je lah yang mampu . hah 1 tak boleh dilupakan ! snap2 1 mesti ade . huhu ni dia hasil tangkapan-2 gambar yang merakamkan jutaan muka kebosanan . huhu


yeahh dimulakan dengan baik sekali . haha . bosan-2 lah . tu yang snap pic saje . ;p


hah~ ni over-2 pulak pose nyer tu geli aq tengok ! hahaha
ade aq kesah ? sukati lahh nak posing camne pon kan ? >.<



haha ! mencebik bibir . yucks menandakan yang saya sangat-2 bosan time ni ! haha
rasa nak berambus cepat ! dah lah lapar perut . :')


okey lah kawan . ni je yang mampu saya cerita . nak wat satu entry lgi . huhu . bye3 . wassalm . 


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 kritikan panas:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen