Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: kami melepak lagi . ?

kami melepak lagi . ?


hye . watpe ea semua ? huhu . rasa malas sebenarnya nak menaip . tapi apakan daya . gigeh nak share 1 cerita . huhu . alah dah 2 hari lepas sebenarnya . hehe . hari ni just nak buat 1 cerita ringkas . hehe . pasal . keluar melepak lagi hehe . isnin haritu . erm bosan lah masa tu balik kelas memandu . bosan-2 , tup2 . kawan sampai . apa lagi . ajak keluar lah . hehe . erm dia lah kawan terdekat yang saya ada sekarang tau . kawan sekolah rendah . hehe yelah kawan-2 sekolah menengah jauh-2 semua . saya kan duduk hostel dulu huhu . kawan-2 yang terdekat dah jarang jumpe . 2 , 3 orang je yang kerap . hehe . okey kitorang cuma lepak-2 dan makan . sambil-2 berkongsi cerita . huhu 1001 cerita ade tau . huhu


hah~ tengok ni bukan main seronok dia makan huhu . sedap . nyummpp3 !


yeahh . plessing handphone dia je . huhu 


FAREEZ AZUAN ABDULLAH . 



haha , melepak hanya bertemankan fresh oren with mee goreng je . huhu , tu pon abis makan . hehe bercerita panjang punya pasal . hehe . 


hah . ni masa balik , erm memang mustahillah kalau saya tak snap pic kann . huhu


huhu . hudus kan ? ngeh3 . serabai . muka mengantuk sebenarnya ni . ngeh3 .



hah ! ni pic sebelum pergi . alahai mals nak susun pic . hehe . saya sengaja teraburkan nak bagi korang pening sikit . huhu . tadelah saja je . okey lah saya tak ade banyak masa nak bercerita panjang ni . huhu . k jumpa lagi bye2 . wassalm . ^.^


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 kritikan panas:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen