Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: terukir di bintang#

terukir di bintang#



hye selamat petang semua . erm apa nak cerita ye hari ni ? huhu hah~ baru ingat nak cerita apa , macamni , sejak  2 , 3 menjak ni kan saya dan kawan-2 menggemari 1 lagu ni . huhu kat mana-2 kitorang asyik nak TERnyanyi je . hehe . *obses* erm tahu tak lagu apa ? hehe ni hah lagu kaq yuna kita . terukir di bintang#
huhu , tadi abes exam je budak2 ni dah sebok cari gitar dan bukak cover lagu tu . dan masing-2 lah berhajat dan berniat nak buat cover , huhu termasuklah saya , alahaii nanti saya cuba doakan saya ye . hehe . okey tadi kami sempat bukak 3 , 4 cover yang telah di buat oleh kawan-2 kreatif kita kat youtube , hah , tapi kitorang sangat tertarik dengan seorang ni . jap saya carikan video tu untuk kamu semua . 

TERUKIR DI BINTANG by : YUNA COVER

huhu , dah tengok dah ? dah dengar ? best tak ? alahh okey lah tu ada bakat semula jadi kan ? huhu . saya nak share video terus tapi tatawu lah kenapa video dia tak nak muncul pulak . huhu . now sekarang saya amat menggemari lagu ni . wee~ nak try jugak buat cover . ehek~ tapi just menyanyi je lah tak pandai lagi main gitar . huhu . bila-2 kalau saya buat saya share okey huhu , saya suka lirik dia . ni saya bagi kamu semua lirik dan official video lagu ni okey selamat mendengar . (^^)




Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu








kaq yuna kita . huhu . gud kaq ! 


terukir di bintang#


suka lirik lagu ni sampai post dekat facebook lah huhu




"Orang Kata Cinta Itu Indah, Tapi Tiada Lebih Indah Andai Cinta Itu Tiada Rintangan.Bila Kita Hadapi dan Bersama Mengharungi Rintangan Itu,Kita Akan Lebih Menghargai Orang Yang Kita Cintai"


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

4 kritikan panas:

kAki NgAyAt94 said...

okeyy, lagu ni best kan dayat ? hehee... best sngt lahh.. kak yuna memang terbaaeekk..l

Syuhada said...

Lagu neh mmg best..
btw...hedayat ni mcm Botak jek...heheheheh

hedayat93 said...

huhu memang best lah farah suka sgt2 . erm syuhada ? best3 ! botak ? errr~ tade nyer . huhu

arzman angah said...

follow:)--->http://hazman-arzman93.blogspot.com

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen