Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: bowling time !

bowling time !

hye peeps , erm malam buta/pagi buta ni saya nak cerita 1 cerita . hehe . cerita ni baru je berlaku dalam 5,6 jam kebelakang dari sekarang . saya dan kawan2 keluar main bowling di plaza alam sentral shah alam . huhu . mulanya tak jadi , last2 diorang ajak keluar . huhu , best sangat2 . dah lame tak menang taw . kali ni saya menang ! huhu . tu yang semngat nak cerita kat kawan2 . hehe . ok kitorang main 2 game je . tak boleh lame , banyak lagi kerja yang tak buat . huhu , untunglah kawan2 saya dah dapat duit ptptn hari ni . hehe suka lah kan tu yang ajak saya keluar . hehe . 

jyeahh# hedayat terbaikk lah kamoo ! huhu

menunggu turn , ! snap2 dulu kannn~ hehehe

dinee , kaq as , thah . #penyokong sejati hua3

wahh harris . kemain lagi kann ? penat tue . huhu

dinee vs me ! haha . wekkk . :D

yeahhhh ! akhirnya kemenagan milik saya ! huhu

saya main 8 orang je tadi yang lain tak nak main , huhu . sya tumpukan perhatian lebih kali ni , nak sangat menang ! huhu akhirnya menang juga even diberi saingan rapat ngan kawan2 . huhu , usaha tangga kejayaan kannn~ so usaha lah selagi boleh . huhu saya dapt menjatuhkan 245 pin je . takde lah power mana kan . kami budak baru belajar . cewahh . okey thats all . lain kali saya menaip lagi ok , saya nak siapkan kerja dulu . huhu . wassalm 

Di jalan Allah, Persahabatan ini bukan milikku dan bukan jua milikmu, Persahabatan ini adalah perancangan daripada Allah yang mengetahui segala rahsia, Kerana DIA lah aku mengenalimu dan kerana DIA jua telah menetapkan ukhwah itu, Pasti terukir 1001 kenangan dan kasih sayang, Semuanya kerana Allah, Sungguh, Bukan kerana selain daripada-Nya....:) ♥ Saya Sayang Sahabat Selamanya ♥ 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

3 kritikan panas:

✿Gucciey Lavender✿ said...

Seronok lah menang .. haha . Tahniah .. *clap clap clap* hehe

kisahseoranggadisblog said...

terhibur aty bile baca blog anda , teruja lak sy , hew3 .

hedayat93 said...

thankz ye korang sudi jenguk blos saya yang buruk lagi bersawang nieyh :')

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen