Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: astrid-tentang rasa#

astrid-tentang rasa#

hye semua . erm even tade mood , dan keletihan saya berusaha nak buat entry yang tak seberapa ni . sebelum ni update memalui handphgone , tapi saya tak rasa yang saya puas bila menaip di fon . huhu . baiklah hari ni nak buat satu kisah , cewahh . erm berkait dengan lagu tentang rasa




hah , dengarkanlah lagu yang penuh makna dan seribu tangis ni ya ,  okeyy saya sediakan lirik di bawah ,


Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkan ku lepas penatku
tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya






berikan aku insan yg mebantu mjadi lelaki yg soleh , berikan aku insan yg sama2 suka dan berduka , berikan aku penyeri dunia agar aku dapat menyerikan hidupnya hingga akhirat . . ♥ aku ingin CINTAMU untuk aku MENCINTAINYA..amiiin

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 kritikan panas:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen