Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: siapkan final drawing fnd101 ?

siapkan final drawing fnd101 ?

AHAD MALAM ISNIN-24 HB FEB 2012 (MENYIAPKAN FINAL DRAWING PROJECT)
hye kawan2 . erm korang ade bace tak apa yang tertulis dekat atas ni ? huhu .
tahu tak malm semalm kami bertungkus lumus menyiapkan final project ni . ye lah 30 markah kot . adoii
serius , saya baru buat siket je sebenarnya . huhu . tak ade idea lah nak buat . tajuk tuk final is FORM-SCULPTURE . ha, ape bendenya tu ? mesti korang tak tahu kan ? takpe buat mase sekarang kami buat2 paham dulu taw3 ?! hehe . takde lah nanti bila project saya siap saya kongsikan kat kawan2 . huhu . kami berhempas pulas buat kerja ni sampai kul 5.30 pagi taw . sedangkan kul 8.30 pagi tu ade grammar test . alhamdulillah dapat jugak bagun . huhu . okeyh saya nak cerita oleh kerana takut sangat terlepas kelas tuk grammar test , kitorang amek langkah selamat , kitorang  tidur dekat hall . kemas2 barang sikit pastu terlentang tidur ramai2 . huhu buat pertama kalinya ade orang lain tidur di bilik/rumah kami . huhu . si hafiz . dia buat kerja di bilik kami A204 . sebenarnya nak sebut bilik pun tak sedap . sebenarnya kolej saya tu merupakan rumah . dalam rumah tu ade 2 bilik , tandas dan hall . huhu best kan ? sebab tu lah hope sangat2 dapat stay lagi kolej meranti . jagan trcampak kolej lain . huhu . sayang meranti sangat2 . cehh promote kolej pulak kan . huhu . akhirnya kami trlena dengan soundtrack si afyk bukak *my heart wiil go on* perghh memang terbaik lah amek feel tuk tidur . huhu .
ha , lapar pulakkan tengah buat kerja tu ? pergi 7E lah pe lagi . huhu

ni bukan hasil kerja saya# . 

seronokkan makan pagi2 buta ni . huhu

yeahh kemas2 barang . amek port masing2 tuk tidur . huhu



ha , nampak tak ? selimut erah ngan bantal purple bunga2 tu ? tu hak milik kekal saya . hehe ,
yang tak menyedapkan hati , saya terpaksa tidur beralaskan towel hijau tu . isk3 . sedih tau . huhu . ha , jangan bagitahu diorang taw . sebenarnya saya tidur sekejap je kat lantai tu , last2 saya masuk bilik tidur ats tilam yang gebu dan empuk tu . huhu . memang terbaik . saya tidur jam 5. 45 pagi , pastu bagun pukul 7 . siap2 mandi baru gerak diorang bangun huhu , saya sempat online taw . hehe nak segarkan mata yang pedih dan mengantuk tu . huhu .ha nak cerita pulak sebenarnya project ni lecturer saya nak 2 minggu lagi . erghh ?  *sentap dalam2 masing-masing . =.='

p/s : maaf tuk sesiapa yang tidak suka melihat gambar di atas . gambar di ambil secara tidak sengaja dan tidak dirancang . huhu . sekali lagi maaf tuk semua . okey ni saja yang dapat saya kongsi  . wassalam


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 kritikan panas:

kAki NgAyAt94 said...

haha.. hanya mmpu ckp ksian jek la kn.. bkn men smngt siapkn.. x pe, bgos siap awl2..

hedayat93 said...

hoho . tapi still x siap lagi keje tu . nak buat baru . nak buat lagi canteq . hee~

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen