Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: semangat ke kelas di minggu terakhir !

semangat ke kelas di minggu terakhir !

hye kawan . hehe . agak penat dan mengantuk sebenanrnya tapi saya nak kongsi cerita tuk hari ni . tahu tak malam semalam saya tidur agak awal , jam 1 pagi . awal tak ? huhu . ye lah dah 2 malam tak tidur . huhu . saya bangun pagi jam 7 pagi , mandi siap2 awal hari ni . kelas jam 8.30 sebenarnya . huhu . semangat lah katakan . ni lah minggu terakhir kami ke kelas tuk sem ni . last week ! huhu . next week is study week . tak sabar nak balik rumah . huhu . johor , ! i'll come back ! . . okey sementara saya tunggu giliran mandi tadi saya sempat onlin dan bertweet sekejap . ye lah online pagi boleh ubatkan mata mengantuk kita taw . serius tak tipu . huhu . tu saya lah . kalau korang saya tak tahu . menunggu 20 minit baru abes si afyk mandi ! jadi agak lame lah peluang tuk saya online kann ? erm lepas melaram dan siap . turun kolej pergi taman snap pic ! HAHA . okey . that my fav . :D






ha , ni je yang sempat saya kongsikan . huhu saya tahu saya tak seberapa . huhu . so malas nak posing2 lebih . hehe . okey ni saje entry saya kali ni . bile sya free saya wat entry lagi ok . saya agak busy sket sekarang ni ye lah 2 week more tuk final exam . doakan kejayaan saya dan kawan2 oke . aminn . 


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

5 kritikan panas:

eysha said...

Hidup mesti semangat... ngeee

✿Gucciey Lavender✿ said...

goog luck :)

hedayat93 said...

HUHU , thankz okey . insyaAllah . i'll do the best !

Natasya Naslin said...

siggah jap dr fb =p

chaiyok2 ! x lama gi exam..
rajin2kan diri .. =)
btw, ni kolej mana?? perindu? teratai? cam best je environment dy..

hedayat93 said...

HUHU OKEY . DOAKAN YUP . ERM NI KOLEJ MERANTI . MERANTI THE BEST ! HUHU
MERANTI SEK 2

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen