Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: lirik lagu sesal mendua (cerita) - klangit bnd

lirik lagu sesal mendua (cerita) - klangit bnd

salam . okey saya tahu sekarang dah pagi sekaran pukul 2 setagah pagi . huhu . tapi saya tak mengantuk lagi . tahu tak kenapa saya tak mengantuk ? sebab saya teringat dengan kengan2 lame saya , kengan silam saya . huhu , serius . saya tahu . orang akan cakap saya lelaki yang jiwang n blablabla kan ? okey up to u nak cakap ape , yang penting biar hati tulus ikhlas mengingati dan hargai seseorang tu . okey saya nak share 1 lagu ni . saya dengar masa balik time new year hari tu bulan disember . saya menanges sorang2 dengar lagu ni kat radio . malangnya baru 20 minit lepas baru saya dapat tajuk lagu ni . huhu . saya sedeh sangat2 . #sentap dalam2 ni . huhu :') takpe biar Allah yang mengubati hati hambaNya ni . aminn .



Dulu


Aku pandang diriku
Kekasih yang setia
Tak pernah berdusta

Kini


Aku mulai merasa
Sedap hati mendua
Perlahanku tinggalkan kamu

Tapi


Semakin jauh aku
Semakin aku rindu
Rindukan kamu

Menyesal aku putuskan kamu


Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Mungkin


Mungkinkah kita bisa
Perbaiki semua
Kembali bersama

Kerna semakin jauh aku


Semakin aku rindu
Rindukan kamu

Menyesal aku putuskan kamu


Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Benar apa kau ucapkan dulu


Takkan mudah ku lepaskan kamu
Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh Tuhan tolong aku

Menyesal aku tinggalkan kamu


Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Benar apa kau ucapkan dulu


Takkan mudah ku lepaskan kamu
Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh Tuhan tolong aku

Menyesal aku putuskan kamu


Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku
rindoo sayang kamoo ni just tinggal kenangan je kan ? baiklah saya redha . saya tak tahu salah siape dulu . huhu . biarkan . ade sesuatu yang lebih baik . . insyaAllah . 
baiklah saya mengaku saya salah *mungkin* tetapi jangan terus menerus membenci saya , saya tahu kamoo berdendam dengan saya . buanglah sifat dendammu itu . mungkin saya pernah membenci kamoo sebenci yang amat dasyat dulu . tetapi kini saya sedar , saya patut berterima kasih kat kamoo . orang yang buat saya benci dekat dea ni lah yang pernah memberikan semngat dan selalu membahagiakan dan menggembirakan saya . thankz a lot . tu ucapan terakhir dari saya kan ? baik lah sama2 lah renungkan di mana salah tu sendiri . buang sifat ego kita . rendahkan ego kita >>ayat kamoo . even sekarang saya asyik teringat2 kamoo , apekan daya . saya tahu kamoo bencikan saya . bayangkan , 3 perempuan datang kat hati saya ? saya tetap cakap saya tidak sedia tuk bercouple , saya tak sedia tuk kecewa lagi . kerana putus cinta amat menyakitkan . saya faham hati kamoo . saya redhakan dan relekan kebencian dari hati kamoo tuk saya . semoga kamoo berbahagia dengan org tersayang . tetapi apa salahnya kita mengampunkan dosa sesama kita . .

saya nak kamoo bahagia , even kita dah lame tak contack , dah tak friend FB , n dah takde ikata pape , saya selalu doakan yang terbaek tuk diri kamoo . apa yang perlu kamoo tahu . cinta itu betu buta . jadi hati2 lah , celikkan cinta dengan hubungan yang saling memahami bukan hanya sekadar sayang menyayang . baik lah ni saje entry tuk malam ni . very2 miss u . kenangan2 lame#



UNTUK ORANG YANG PERNAH MENYAKITIKU-Terima kasih kerana telah mengajarku erti kesabaran & semoga kamu tidak akan pernah merasakan sakit yang saya rasakan . UNTUK ORANG YANG PERNAH KUSAKITI-maafkanlah kekhilafanku..saya hanyalah manusia yang jauh dari kesempurnaan.. 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 kritikan panas:

kAki NgAyAt94 said...

uisyy.. so swett ler kamoo brdua.. hee.. x pe2.. x mo sedehh.. hidup perlu di teruskan.. dont give up. lagu nihh buat fara mnanges pg2 nie dayat..

hedayat93 said...

HUHU . yup . kisah lame je ni . lagu ni best sgt2 kan ? huhu . sentap#

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen