Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: lagu pertama dan terakhir

lagu pertama dan terakhir

ok kawan2 , tadi saya baru je selesau buat entry pasal lagu sesal mendua kan ? sape tak bace lagi . boleh tekan button past kat bawah tu . huhu . erm sekarang saya nak cerita sikit pasal pengalaman saya bercinta . ni cerita dulu2 lah kan . hemm . baik lah saya cerita . dulu saya kenal dia dari myspace . tapi kami dah kenal dari sekolah , tapi dekat myspace lah mula kami berkenalan lebih mesra dan sebagainya . tu sebab kenapa saya selalu bukak myspace saya . myspace memberikan jutaan kengan bagi say . 12 february 2010 . saya ingat tarikh ni . baiklah saya nak share kat kawan2 lagu yang pertama yang dia bagi saya . 



 baik2 sayang- wali band
(lagu first , dea yg bagi lagu ni . .)



selagi ada rindu
(lagu first saya bagi)



saya tak boleh nak bercerita apa yang terus berlaku . kerana macam2 yang pernah kami lalui bersama . boleh dikatakan tiap2 hari kami berbals surat . adoii rindunyer masa tu . mungkin takdir dah menentukan yang kami hanya dapat berkenalan tidak lame , tidak panjang . baiklah saya redha dengan ketentuan illahi . semoga tuhan menentukan yang terbaek buak diri saya dan dirinya . baiklah susah senang pernah dilalui bersama . tetapi kasih sayang , guraw , senda tawa bertukar menjadi , kebencian , kehampaan . tetapi saya tidak pernah sedetik melupakan jasanya dan kengan2 lalu bersamnya . hati nya kini telah dimiliki oleh orang lain . Alhadulillah . saya bersyukur dia bertemu dengan orang yang baik . semoga dia dapat membimbingnya ke jalan yang benar dan dirahmati Allah . saya sentiasa doakan dirinya terbaik . walaupun ramai perempuan lain datang kat saya , saya tak dapat nak terimanya . mungkin sukar tuk menggantikan kenangan2 indah kami dulu . biarlah tuhan mengatur , mungkin ade sesuatu yang ingin diberikan suatu hari nanti , aminn . akhir sekali saya nak share kat kawan2 lagu terakhir kami . 


izinkan selamanya namamu dihati
(lagu terakhir yang saya bagi)

 bukan cinta biasa
LAGU TERAHIR DARINYA . . 

carilah penganti ( nama si dia)  . dah jumpa pliz bagi lagu ni dekat dia . ni lah amanah terakhir (nama si dia) dekat dayat . >> lebih kurang ayat ni . :')


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 kritikan panas:

athirah said...

bez jgk crite nie.. hehe.. tp sy dlu,c dia yg v lagu baek2 syg tu.. meleleh jgk air mate kn.. lagu cdey,time sedey lop.. hehe.. pape pon,bez... ^__^

hedayat93 said...

huhu . yup . ni lagu fav sy sbb ue dea bg . hehe . then dea bagi lagu ku ingin kamoo . serius best lagu tu . :D

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen