Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: kesatria final exam !

kesatria final exam !

hye kawan . wat ape ea semua ? huhu . thankz luangkan mase lawat blog saya . saya baru balik makan kat medan selera ni . penat sangat , baru lepas balik ujian kawad kaki , dan ujian jasmani . huhu . terlalu penat sebenarnya . kaki saya lenguh sangat2 . okey mula2 saya nak cerita . malam ni saya dan kawan2 ada ujian kawad kaki tuk kesatria negara . kesatria negara tu ape ?? ala unit beruniform lah . macam kadet polis , kadet bomba , pkbm , kadet remaja dan segala bagai lagi . ok mula2 kami menyanyikan lagu negaraku , lepas tu menyanyikan lagu wawasan warga uitm . huhu semangat sangat taw saya menyanyi . lepas tu kami di pecahkan dengan 4 kumpulan . saya tergolong dalam kumpulan 3 . huhu . lepas tu comander nak bagi markah tuk sahsiah rupa diri . dia panggil group by group . budak laki rambut panjang ade 2 pilihan , samada tolak markah atau kene gunting rambut . huhu . rambut saya pendek je . mujur tak kene . lepas tu selesai amek markah sahsiah rupa diri kitorang di lepaskan group by group tuk lari 3 pusingan kat padang kawad tu . adoiii . agak lemah semangat sikit nak lari . bukan nye saya yang malas nak berlari , tapi malangnya ada budak2 semput dalam group tu , so kitorang kene berlari dengan perlahan . nak jaga orang lain dari semput tapi saya yang semput . huhu . habis 1 round separuh diorang keluar tak nak habiskan 3 pusingan , kami yang lain bersemangat tuk teruskan larian kami . huhu . habis semua tu kami kene isi borang entrant-exit dan penilaian comander . huhu . last sekali comander bagi taklimat ringkas dan peringatan tuk kali terakhir tuk kami . wahh sangat suka hati bila dia cakap at list markah kami semuanya A- ke atas . wahh . terima kasih cikgu . sangat2 suka . bila comander beri arahan bersurai tu . adoii rasa nak menjerit je . ye lah habis dah 1 bebanan . so boleh fokus dengan paper lain . huhu . yeahh doakan saya ye . 
saya bekas pelajar kesatria . haha . next sem saya nak amek sport kot . cehh
unit uniform leceh lah . huhu


balik naik bas sekerat jalan . haha . 

menahan mata sebap ade flash ! haishh abes bulat mata tu

yeah , balik kawad lepak medan selera . makan nasi goreng kungfu . 
wacaaaaaa ! haha . sedap sangat taw3 . jangan jeles ea . huhu

dah makan tak kan tak minum air kan ?? huhu 
fresh oren je malam ni . huhuhu


terima kasih ye kawan2 . singgah di blog buruk saya ni . kalau suka cerita2 saya boleh follow dan like . huhu . sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah , yang buruk itu datangnya dari diri saya sendiri . sekian wassalam . 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 kritikan panas:

Redhzuan Indera said...

nice.
------------------------------------------------
hakikat sebenar sebelum couple . ada yang nak bantah ? dipersilakan .

http://coretpujangga.blogspot.com/2012/02/troll-saya-ni-lain-laa.html

hedayat93 said...

okeyh . huhu thankz :D

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen