Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: kesatria camping

kesatria camping

hyepe sume . okey hari ni saya nak share lha sket cerita pasal semalam , kitorang ade aktiviti memasak time koko *KESATRIA NEGARA* pagi tu macam biasa kawad kaki , kitorang kene marah giler2 dengan jurulatih sebab ramai tak pakai topi , adoi~ saya pon tak pakai , segan seyh , huhu pastu kitorang sepatutnya ada ujian jasmani , jurulatih nak kitorang lari dalam saat . saya memang suka sangat larian dalam saat ni . huhu tapi malangnya hujan yang amat lebat turun membasahi padang kawad UITM , hehe . kitorang seronok sangat . ngeh3 . lastly kitorang kene campur dengan budak fakulti music tuk mulakan aktiviti ikhtiar hidup , kitorang belajar pasang khemah , memasak n macam2 lagi , yang kelakarnya kitorang memasak dekat bawah bumbung kelas formal bukan dekat hutan . almaklomlah hujan sangat lebat . muehehe .  group saya memang terbaek , ni gambar kitorang memasak . kumen2 lha ye . hehe

















ha, dah tengok kan gambar saya memasak , ngeh3 . almaklom je lah . saya memang suka memasak , HAHA . erm saya masak telur dadar , sedap taw sume puji . hehehe . yang laen kawan2 lain yang masak , hehe terliur pulak nampak makanan ue . adoii seronok sangat , ye la da la masak time hujan masing2 perut berkeroncong je . hehe . okey sampai didini je entry saya kali ni , saya nak buat assignment ni . drawing time ! huhu , kali ni ade 1 projek final , nanti kalau dah siap saya tunjuk korang . thankz bace . bubbye , wassalm :D


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 kritikan panas:

HafizBoo said...

woooo the best wookk!~
best time ni :D

hedayat93 said...

haha . best kan . terbaikkkk !

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen