Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: hujan rahmat

hujan rahmat

wahh rase bersyukur sangat-II . selame 2 bulan sem ni aq kat shah alam . 1st time rase nikmat hujan . huhu . org cakap kat shah alam jarang nak hujan berterusan . tapy aq rse skg ni dah ber jam r jugak . rase teruja . erm sekarang aq ngah on9 kt ruang blajar . dengan angin sepoi2 n tempiasan air hujan . adushh sedap nyer . lame aq inginkan hujan sebegini . tahu tak gelap gelita tadi . bru kul 5 petang , tapi macam dah kul 8 malam . huhu . ini kah yang dikatekan hujan rahmat ? huhu Alhamdulillah . hujan membasahi bumi kini . syukurlah ngn pemberian tuhan . hujan adelah satu daripada pemberian-Nya . (^^)
 


Terima kasih Ya Allah kerana menurunkan hujan di bandar Shah Alam. Setelah berminggu-minggu tak hujan, ditambah pula dgn cuaca dan suhu panas yg melanda Pantai Barat Semenanjung . Inilah rahmat yang tak ternilai kurniaan-Nya . .

bila hujan membasahi hati
pilunya terasa sejuk sekali
kau kah di sana yang memayungi mata
bila tangis hujan reda di pelukanmu

selamat petang sayangku!

-semakin sepi dan kelam taman kita-

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 kritikan panas:

syafeika edora said...

x pyh nk jiwang sgt la dyat oii,,haha.. ag satu,, remove r comment moderation ni,, leceh kot..huhuhu

hedayat93 said...

hehehehe . ala ika . aq dah lpe cam ne nk delete . t ajo aq ye . huhu . aq suke jiwang2 pon . ngeh3 ^^

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen