Ini Blog Gua ! hEdAyAt NyEr StOrY: final drawing fnd100

final drawing fnd100

hye3 , huhu . erm dah sejam abes kelas , rase lege sangat2 dah siap dan hantar final drawing fnd100.
humm , tinggal 1 bebanan je lagi tuk drawing subjek fnd101 , wahh lege sangat2 hati ni .
ala saya tahu , tak seberapa cantik macam orang dah profesional buat . so ni je yang saya
mampu lukis . huhu . doakan lah saya dan kawan2 lain dapat markah yang tinggi .
huhu . 2 subject drawing FND101 , FND100 . hope dapat A . aminn .

ni lukisan daun kering yang melengkung , saya lukis menggunakan cross-hatching skill .

ha ni je yang saya buat , maklom lah banyak lagi assgnment2 penting kene buat . huhu
apa2 pon saya pasrah dan redha dengan hasilnya . huhu . doakan terbaek ok .
semoga lembut hati pensyarahku tuk menilainya . bersyukur sangat2 .

 Belajar BERSYUKUR mulai dari hal-hal yang kecil sekalipun, dan belajar MENILAI DIRI dari hal-hal yang TIDAK BAIK..kerana sesungguhnya kita TIDAK SEMPURNA dan tidak akan pernah sempurna..seringkali melakukan KESILAPAN tanpa sedar, hanya DOA yang membuat kita lebih kuat dalam BERTAHAN, walaupun berada dalam DUGAAN apapun..



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 kritikan panas:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen